A 2018/2019. tanévben a KAFFEE projekt keretében megvalósult a KRÉTA rendszerben az „e- Ügyintézés” felületen az elektronikus ügyintézés lehetősége, amelyről több alkalommal és többféle fórumon tájékoztatást adtunk a szülőknek. Ezt a modult a 2019/2020. tanévben már aktívan tudják használni a szülők és a pedagógusok egyaránt.
Az osztályfőnökök adminisztrációs terheit nagy mértékben csökkenti, ha a szülők az e- Ügyintézés felületén keresztül küldik be gyermekük hiányzásról szóló igazolását. A szülők számára is előnyös a felület használata, hiszen így biztosak lehetnek abban, hogy az igazolás eljut az osztályfőnökhöz, és azt is látják, ha az ügy lezáródott. A szülők már a KRÉTA e-Ellenőrző moduljának használatával is egy nagyon jó lehetőséget kaptak arra, hogy gyermekük iskolai előrehaladását, hiányzását nyomon tudják követni. Az e- Ügyintézés megvalósításával pedig tovább bővült a szolgáltatások köre, így a KRÉTA rendszer készen felkínált szövegsablonokkal támogatja a szülők egyszerű, gördülékeny és otthonról elvégezhető ügyintézését.
Az e- Ügyintézés felületét csak az a szülő láthatja és használhatja, aki gondviselői hozzáféréssel jelentkezik be a KRÉTA rendszerbe.
Tájékoztatót erről itt olvashatnak.
Az e- Ügyintézés mellett a KRÉTA rendszerben már minden intézmény számára elérhető az „Üzenetek”kommunikációs modul is, amelyben lehetőség van a rendszeren belüli üzenetküldésekre. Ezt minden felhasználó (szülők, alkalmazottak) a saját hozzáférésével tudja használni.
Erről a tájékoztató itt olvasható!
Tisztelettel:
Tamás Roland
intézményvezető